O Bell: dziedzictwo mistrzostwa i zaufania
Urodzony na kalifornijskiej scenie hot rodów i wyścigów w 1950 roku, założyciel firmy Bell, Roy Richter, zbudował całą branżę, przewidując niezaspokojone potrzeby ludzi z głodem szybkości. Ludzie chcieli jeździć szybko… zebrał wszystkie szybkie części, jakie mógł znaleźć, w pierwszym na świecie szybkim sklepie. Chcieli się ścigać… on zbudował im samochody wyścigowe. A kiedy potrzeba szybkości zaczęła ujawniać ponurą rzeczywistość, Roy też coś z tym zrobił i narodził się Bell Helmets.
Roy Richter spędził swoje życie usuwając granice tego, co było możliwe – a jego nieograniczony duch jest światłem przewodnim Bella przez prawie 60 lat, zdobywając podziw, zaufanie i lojalność pokoleń mistrzów. Przez te lata prawie każdy postęp na liście „pierwszych” hełmów został zbudowany pod auspicjami Bella. To dążenie do przewidywania i tworzenia trwa nadal, stanowiąc tak samo część dzisiejszego etosu Bella, jak za czasów Roya.
Niezależnie od tego, czy chodzi o wyścigi samochodowe, motocykle czy kolarstwo, Bell jest synonimem wzbudzania pewności siebie i umożliwiania wspaniałości. Założona w 1954 roku, od tego czasu sprawdzona.
Bell istnieje, aby inspirować i umożliwiać nową generację łamaczy granic. Jest zbudowany z wyścigów samochodowych, motocykli i kultury rowerowej. Nie tylko produkujemy kaski; stwarzamy możliwości. Urodzony w garażu. Napędzany paliwem i wolą. Kierując się czystą intencją, aby zachęcić świat do życia, jazdy, jazdy i rozwoju. Wspólnie z najlepszymi kierowcami i motocyklistami na świecie, Bell nadal umożliwia najlepszym na świecie bycie najlepszymi… tak jak zawsze.
Nasze wartości
To, co jest ważne dla naszych klientów, jest ważne dla nas. Miejsca do jazdy i rywalizacji, treść nad modą, wydajność nad pozą. Staramy się celebrować użyteczność, zachowując jej autentyczność i dzieląc się wynikającą z tego energią. W ten sposób nie tylko służymy rdzeniowi, ale demokratycznie szerzymy miłość i rozwijamy sporty i zajęcia, których sami jesteśmy pasjonatami.
Nasza filozofia
Anything Bell zaprojektowano tak, aby spełniał określony zestaw potrzeb — bez lukrowania. Estetyka Bell jest wyjątkowo atrakcyjna w swojej specjalnie zaprojektowanej użyteczności, w taki sam sposób, w jaki projektuje się samochód wyścigowy lub myśliwiec z myślą o każdym aspekcie jego funkcji. To, że są piękne w swojej ostatecznej estetyce, jest drugorzędne. W końcu tworzymy niezbędne narzędzie wydajności. Budujemy go, aby go używać.